Pemenang Segmen "Jom Tambah Followers"

Assalamualaikum and Hye!

Seperti yang sedia maklum, segmen yang aku buat telah pon tamat pada 15 April 2016 seperti yang di nyatakan. Siapa yang tak sempat join boleh jenguk segmen pertama aku kat  SINI.

Alhamdulillah syukur segmen pertama aku mendapat sambutan yang amat menggalakkan bagi aku yang newbies ni..Hehe *big clap*  Terima kasih kepada semua yang sudi join dan bagi tips-tips yang bernas macam mana nak tambah followers. Thanks! I really appreciate. *tacing sebenarnya*. Tips-tips yang korang bagi tu aku akan manfaatkan semuanya :D

Sebenarnya sangat susah juga untuk aku membuat pilihan siapakah pemenangnya. Dari pagi aku dok menilai setiap peserta. Ewah gittew. HAHA Nak tengok senarai peserta bolek klik SINI .So setelah mencuri seberapa banyak masa kat ofis ni untuk choose the winner and I would like to announce the WINNER is *drumroll
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TEMPAT PERTAMA



TEMPAT KEDUA


 
TEMPAT KETIGA

 


So thats it untuk pemenang yang join  Segmen : "Jom Tambah Followers" aku. Congrats alls my darling :* Kepada yang tak menang jangan bersedih. Cheh *macam la orang kisah sangat kan* haha. Next time aku nak buat Giveaway pula. Tunggu dapat bonus :p

Hadiahnya?? haa mesti tertanya-tanya kan sebab aku hanya mention hadiahnya ialah "Pemenang akan mendapat Free Gift dan review blog by me kan? Mula-mula nak pilih sorang je pemenang. Then bila meneliti setiap bait-bait tips yang korang bagi rasa macam nak pilih ramai pula. So untuk segmen pertama aku ni aku decide the gift is :

Tempat Pertama : Topup x RM10 + Blog Review
Tempat Kedua : Topup x RM5 + Blog Review
Tempat Ketiga : Blog Review

** kepada pemenang sila emailkan no.telefon anda dan details pada email noraziraiera@gmail.com. Hehe
Sorry ini je hadiah yang mampu bagi. Sebab susah nak pegi pos barang. Sabtu pon keje ni haaa.. :'( Tapi Giveaway nanti aku bagi gift lain okey. *Stay tune guys. 

So aku rasa itu je lah entry kali ni. Sorry juga untuk yang aku tak pilih tu :(  I hope you guys like this entry and sudi-sudi jenguk and komen blog ku.. hehe  ^_^








12 comments

  1. alhamdulillah. thank you sis :* elsa suka hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama dear. Thank jugak sebab join segmen saya tau.. hehe nanti boleh join lagi :D

      Delete
  2. wahh.. tahniah smua.. :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua pemenang... :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. boleh cuba lain kali pulak dear :) nanti nak buat giveaway lah pula.hehe

      Delete
  5. Thanks you admin. pilih saya jadi juara. acecehh.. acene nak tutntut hadiah ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. most welcome dear. Ierah boleh emailkan saya detail dengan no.telefon ye?

      email : noraziraiera@gmail.com

      Delete

Thanks for reading deariers!